sobota, 28 stycznia 2012

Start Fiveoneshoot bloga

No Siema !


 Na początek dobrze by było się przedstawić no to jestem Maciek mam 16 w sumie prawie 17 Lat 
i tworzę tego bloga , ponieważ zabrakło mi papieru do wylewania swych zacnych myśli.  Chodzę do technikum we Wrocławiu i jestem Traceurem.
(Traceur- osoba uprawiająca Parkour.) Tak dokładnie moim hobby na co dzień
jest parkour. Moim Głównym założeniem jest wzmocnienie ciała oraz psychiki jednakże nie zależy mi na skakaniu  tzw "Hardcorów " chce sie rozwijać i trenować ,sprawdzać swoją wytrzymałość, potrafić sobie poradzić w życiu w świecie który nas otacza.
Biorąc pod uwagę to co dzieje się w Polsce uważam ,że umiejętności które wynoszę z treningów pomogą mi w przyszłości gdy będę musiał gdzieś się przemieścić lub pomóc komuś. 
Chcę być silny potrafić sam o siebie zadbać i treningi jakoś tam w pewnej mierze pomagają mi dorosnąć  a przy okazji dobrze się bawić i wymieniać doświadczeniami.
Moimi autorytetami są ludzie z którymi trenuje. Od niedawna pojąłem ide Parkour i zacząłem intensywne treningi i widzę znacznie polepszoną kondycję oraz siłę rak u siebie. Jestem dumny z tego co robię  i chcę dorównać kiedyś ludziom których naprawdę podziwiam. Moim marzeniem jest osiągnać kontrolę nad ciałem oraz wypracować dobrą technikę oraz flow czekają mnie ciężkie lata treningów a jeszcze 
chciałem bardziej przyłożyć się do elementów akrobatycznych. Ale zawsze powtarzam sobie że na wszytko jest czas i trzeba małymi kroczkami dreptać ku marzeniom . Uwielbiam książki fantastyczne ponieważ ,rozwijają mój umysł co przekłada się na moją tendencję do wyposzczególniania drobnych rzeczy w całym kontekście zdania które buduję. Ludziom się to podoba  a ja lubię czytać ^^.
Dodatkową moją pasją jest Judo oraz MMA którego niegdyś uczył mnie znajomy.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W moim blogu chciałbym poruszać różne tematy będą one związane z sytuacją w Polsce i tym co o niej sądzę, o moim hobby, znajomych, dodatkowych pasjach, głupich pomysłach ludzi mi znanych  i ogólnie o wszystkim na co będę miał ochotę napisać w danej chwili.

Zachęcam do czytania i pozdrawiam
NeVeL (Busz'u)


1 komentarz: